Raf Simons x Linda Farrow Vintage

image134
Tryck på bilden för större vy!

Detta är även säkert gamla nyheter för de flesta. Men tänkte skriva om det för det verkar aktuellt nu när produkterna kommit till butikerna. Det handlar såklart de hetaste solglasögorna denna säsong!
Solglasögorna var med i S/S 08 och följer samma tema som hela kollektionen. Det handlar om att bryta ner regler och hinder (även mentala). Raf Simons vill genom sin kollektion få dagens ungdom att gå ifrån sina datorer och upptäcka världen!
Solglasögonen kommer i massa olika former och färger, men skall användas som mera än bara en assesoar. De är en del av hela looken, silhoutten och attityden.
Personligt måste jag bara säga att jag skulle bara använda Raf Simons om jag hade råd. I väntan på den dagen kan jag nöja mej med tanken att jag snart har råd till ett par och kommer att rocka dem hela sen sommarn!

BIlder via http://www.oki-ni.com och http://men.style.com/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0