Arvikafestivalen 2008

image51

Har just beställt mig själv en biljett till årets Arvikafestival. Festivalen äger rum 3-5 juli och ordnas av arrangemangsföreningen Galaxen. De har redan bokat massa tunga namn, b.la. Cut Copy, Danger, Familje, Kent, Surkin, MSTRKRFT och Yelle. Föra att se hela listan på artisterna kolla in denna länk. Själv ser jag verkligen emot att se Surkin, Cut Copy och Kent!
Undrar om någon av er läsare skall åka på någon festival och om så på vilken?


Lägger upp lite låtar av artister som kommer till Arvika:
Cut Copy- Time Stands Still
Danger- 11h 30
Håkan Hellström- Jag Hatar Att Jag Älskar Dig Och Jag Älskar Dig Så Mycket Att Jag Hatar Mig
Interpol-Heinrich Maneuver
Kent- Elite
MSTRKRFT- Street Justice 07
Surkin- Ghetto Obsession 2006
The Go! Team- Huddle Information
Yelle- Ce Jeu

Kommentarer
Postat av: Sötsak

cut copy cut copy cut copy cut copy

-ja glad får man vara, om man hinner med arvikafestivalen i sommar är en annan femma...

2008-05-05 @ 10:41:31
URL: http://sotsak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0